niedziela, 28 sierpnia 2011

,

Lady in red...



Witajcie! Jak mija niedziela? Mam nadzieję, że bardzo miło... Ostatnio jestem troszkę zabiegana, ale nie mam zamiaru zaniedbywać bloga;-). Dziś miałam udaną sesję zdjęciową, ale o tym za jakiś czas - czekam na właściwy moment;-). 

Chcę Wam zaprezentować swoją czerwoną sukienkę w małe, białe groszki. Sukienkę zakupiłam bardzo dawno w Orsay'u. Jakoś nie miałam okazji jej w te lato założyć, ale to nie powód, żebym jej Wam nie pokazywała. 

Czerwień należy do dość odważnych kolorów. Przyznaję, że polubiła ją niedawno i czuję się w niej naprawdę dobrze. Osoby, które nie przepadają za tym kolorem będą miały okazję, żeby go polubić, bo kolekcje jesień/zima 2011/2012 są nim przepełnione. Będą królowały wszystkie odcienie czerwieni, od najjaśniejszej do najciemniejszej. Także to okazja, żeby upolować coś ładnego. 

Tymczasem powracam do mojej, starej, czerwonej sukienki...

Taka kreska na powiece, to zdecydowanie moja ulubiona;-). Gdybym miała zrezygnować ze wszystkich makijażowych kosmetyków, czarnej kredki nie oddałabym za nic w świecie...



  • Sukienka Orsay
  • Bransoletka Modułowa - Anik
  • Okulary Glitter



Share:  

21 komentarzy:

  1. kurde przepiekne zdjecia sesja udana jak trzeba loooce it :****

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! sukienka też mi się podoba!

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie z przymkniętym okiem - MISTRZOSTWO !!! wyglądasz bajecznie !

    czerwony nie należy do moich ulubionych kolorów (wręcz przeciwnie) ale Tobie pasuje i to bardzo :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza sukienka, ja uwielbiam grochy :) ale niestety nie lubię czerwonego... tzn nie lubię go nosić, nie wiem czemu. Na innych bardzo mi się podoba, ale sama nie mam do tej barwy przekonania...

    (tak, to był papieros, palę jak smok ;< ale mam nadzieję że rzucę jak wrócę do Polski...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka, bardzo do Ciebie pasuje!

    Pozdrawiam:*

    Brunhilda

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ mi sie podobaja te zdjęcia...Zapachniało mi truskawkami!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochanie :) dzięki za tyle miłych komentarzy!!
    Dobrze, że już jesteś, ślicznie wyglądasz! Te Twoje oczy!!! Piękna jesteś i tyle :)
    U mnie buty do wygrania, zapraszam kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Bardzo kobieco i zwiewnie. Sesja moim zdaniem jak najbardziej udana! Poza tym uwielbiam Twoją kreskę na powiece. Jest wręcz idealna. Ach, jak ja bym chciała taką robić! Poza tym jestem zauroczona Twoimi dużymi, wspaniałymi oczami. Od razu zwracają moją uwagę!

    Pozdrowienia i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor i wzór bardzo do Ciebie pasuje! :) wyglądasz rewelacyjnie!
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia;) i fajny makijaż:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie;) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  11. omg wyglądasz zjawiskowo!
    Taki makijaż jest mega fajny na Tobie!
    niby prosta sukienka a dzięki Tobie wszystko staje się bardzo kobiece i to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady in these photos is looking like a star ! :)

    Bardzo podoba mi się Twój outfit jak również miejsce, które kolorystycznie pasuje do Twojego dzisiejszego wyglądu. Wszystko ze sobą idealnie współgra. Ostatnie zdjęcie moje ulubione ! Wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaaaaaaaaaaaał cudnie wyglądasz! :) sukienka jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, 4 od końca super ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i fajna sukienka;d

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo do twarzy Ci w tej sukience, masz taka troche hiszpanska urode :) i swietnei sie to kompnuje :)
    pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)