środa, 27 lipca 2011

Żurek w chlebie


Cześć! Jak tam mija wakacyjny czas? Ja troszeczkę tęsknię za słonkiem i możliwością wygrzewania się na dworze, ale cóż. Chciałam Wam zaprezentować Żurek w chlebie. Udało mi się zdobyć specjalny chleb do tego, dzięki uprzejmości miejscowego piekarza. Takie chlebki wykonywane są pod zamówienie, być może w większym mieście można dostać je od ręki.

Zdradzę Wam, że bardzo i to bardzo lubię zupy. Myślę, że Żurek mieści się w pierwszej piątce moich ulubionych;-).
Składniki:

  • żeberka,
  • warzywa (marchew, seler, pietruszka),
  • majeranek,
  • czosnek,
  • sól, pieprz i vegeta,
  • żurek w płynie.
  • jajka,
  • chleb.
Wykonanie:


Przygotowujemy standardowo wywar warzywno - mięsny. Kiedy mięso i warzywa są już miękkie dodajemy żurek wpłynie, ja na ogół wlewam prawie całą buteleczkę, ale to zależy od ilości jaką robimy. Nie podaje proporcji, dlatego należy dodać taką ilość żeby smak zupy odpowiadał. Następnie doprawiamy czosnkiem (ja dodaję 1 kostkę Knora), majerankiem, solem, pieprzą i vegetą. Podajemy w chlebie z wcześniej ugotowanym jajkiem. Jak mam w lodówce jakąś kiełbaskę, to podsmażam ją na patelni i dodaję do zupy;-).
Pozdrawiam i do jutra!

PS.  Jeśli pogoda nie zawiedzie, to post będzie bardzo różowy:D
Share:  

18 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie. Musi być pyszny :)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam zurek w chlebie mojej mamie :) jest przeeepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis jest bardzo oryginalny, ale mogłabyś dodawać więcej postów ze stylizacjami - są naprawdę inspirujące!

    www.cyziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm ciekawe. A czym różni się taki chleb od zwykłego okrągłego chleba?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie :)
    Zapraszam Cię do zabawy The Make Up Blogger Award :)
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/2011/07/small-changes-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam żurek! super ten chlebek do tego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadam mięsa, stąd zamiast żurku wlałabym tam inną zupkę - ale i tak jestem pod wrażeniem zdolności kulinarnych !

    smacznego !

    AL

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi smaku na ten żurek! :) na pewno był przepyszny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie jadłam czegoś takiego, a ostatnio miałam na taki danie wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam ! Ostatni raz jadłam taki żurek kilka lat temu, gdy byłam w Koszalinie. Miłe wspomnienia =) Buziaki - Em.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie jadłam żurku z chleba;d
    http://swiat-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhhh uwielbiam zurek z chleba!!! Narobiłaś mi takiej ochoty że nie wytrzymam!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za żurkiem ale to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niemożliwa! Kusisz pysznościami, a ja akurat w tym tygodniu nie miałam kompletnie weny do wymyślania obiadów! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis! Wygląda bardzo smakowicie! Aż mi ślinka cieknie! :)

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chciałam czegoś takiego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)