czwartek, 7 lipca 2011

Maxi Dress


Witajcie Moim Drodzy! Upał powrócił - cieszycie się? Ja bardzo, mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się długo. Na weekend mam zamiar robić zdjęcia swoich outfitów, które będziecie mogli oglądać już w przyszłym tygodniu;-). 

W tym sezonie są bardzo modne długie sukienki tak zwane maxi. Chciałam się dowiedzieć co o nich myślicie. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem jakieś, ale mierząc wydaje mi się, że dziwnie wyglądam. Nie za bardzo wiem komu one pasują bardziej - czy wysokim szczupłym dziewczynom czy może troszkę niższym. Ja należę do tej drugiej kategorii. Zastanawia mnie również obuwie do niej, czy lepiej wyglądają płaskie sandałki czy może niebotyczne koturny. A Wy co myślicie? Chyba spocznie na tym, że kupie sobie długą sukienkę w której będę pojawiać się na plaży ale nie na mieście. W sklepach możemy znaleźć takie sukienki:


Podobają Wam się bardziej wzorzyste czy gładkie sukienki? Bardziej luźne czy dopasowane? Czekam na Wasze opinie;-).





Buziaki i do usłyszenia:*
Share:  

12 komentarzy:

  1. U Ciebie jest upał??? U mnie deszcz i 18 stopni! Mogę do Ciebie przyjechać?

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też bardzo podobają się takie sukienki, chętnie bym taką zobaczyła w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też upał :)
    Nie lubie takich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też cieszę się bardzo że wróciły upalne i słoneczne dni:) Kocham słońce i lato:)Jeśli chodzi o sukienki maxi, to również się zastanawiałam nad kupnem jakiejś i też nie wiedziałam czy mi będzie pasować, ponieważ podobnie jak Ty należę do grupy osób niższych... Ale lato się jeszcze nie skończyło, więc może jeszcze jakąś kupię. Jeśli chodzi o buty do sukienki to uważam, że pasują sandałki na płaskim i wysokie koturny, zależy jakie się dobierze do nich dodatki i gdzie sie ktoś wybiera w tej sukience:)Cieszę się, że poruszyłaś ten temat:) Dobrze wiedzieć, że ktoś ma podobne problemy jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. maxi sukienki sa swietne! Zaluje, ze nie za bardzo moge je nosic - jestem troche niska ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Są piękne! Zwł. czerwona i ta niebieska zaraz pod nia :D Mysle, ze te w jednym kolorze wygladaja dostojniej i bardziej na miasto niz te pstrokate. No i ja dalabym do nich obcas, jesli chodzic w nich po Poznaniu, ale plaskie sandalki jesli w miejscowosci nadmorskiej.

    Buziaki,

    Ania M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. You have been nominated for the One Lovely Blog Award. Check out the rules and make your own nominations! Congratulations! I hope you'll enjoy it.

    www.hannaogon.blogspot.com

    H.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja jakoś maxi dress nie lubię, ale to zależy tylko od indywidualnych gustów^^
    pryk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu pisałam spory artykuł na swoim blogu na temat sukienek maxi i tam starałam się podjąć wszystkie nurtujące mnie i innych pytania na jej temat. Szczerze kupiłam niedawno sukienkę maxi w drobną łączkę i jeszcze nie miałam okazji jej założyć przez naszą, piękną pogodę, ale myślę, że nadrobię to niebawem! Myślę, że jak już po przymierzasz trochę sukienek to zobaczysz w jakiej jest Ci najlepiej, bo taka jest najlepsza metoda moim zdaniem. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają takie sukienki, ale nie odważyłabym się wybrać w nich na miasto - jedynie na plażę (chyba, że na spacer po jakimś morskim kurorcie...)
    Najbardziej podobają mi się dopasowane w prostym, żywym kolorze, albo we wzorki - kwiatki, paski itp.
    Myślę, że najbardziej pasują do nich sandały, "rzymianki", czasem i japonki.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)