wtorek, 5 lipca 2011

Jeansy


Witajcie! Jak dzisiejsze samopoczucie? Mam nadzieję, że znacznie lepiej. U mnie dziś pojawiło się słońce i człowiek od razu czuje się lepiej!

Chciałam poruszyć temat kupowania jeansów i nie ukrywam, że liczę na Wasze porady;-). Jeansy jest to taka część garderoby, która jest obowiązkowa! Każdy ma jeansy i w nich chodzi. Nie ukrywam, że nienawidzę ich kupować. Sprawia mi to wielkie trudności. Może wymagam zbyt dużo. Zawsze szukam takich spodni, które będą leżeć idealnie, zależy mi na tym żeby czuć się swobodnie i chodzić bez paska. Spodnie bez paska to dla mnie duży komfort, jednak wiem, że o takie ciężko. 

Levi's wypuścił na rynek jeansy, które mają się nadawać do każdej figury. Całkiem niedawno była taka promocja, że z legitymacją studencką można było kupić levi'sy z nowej kolekcji 50 % taniej. Pełna ciekawości udałam się na łowy. Jednak nie mogła za nim w świecie niczego dobrać, co odpowiadałoby mi w 100 %. Zresztą nie tylko ja ale i moja siostra wyszłyśmy z pustymi rękoma. 
Mierzyłam przede wszystkim jeansy z kolekcji Curve ID. Są trzy modele, dla prostej, zaokrąglonej i pełnej sylwetki. Przyznaję, że jak dla mnie to nie były jeansy, był w nich sam strecz. Czułam się jakbym nakładała legginsy a nie spodnie. Doszłam do wniosku, że tęsknię za takimi prawdziwymi jeansami pozbawionymi materiałów elastycznych;-).


Jakiej firmy najczęściej kupujecie jeansy? Mam trochę jeansów, jednak większość leży w szafie bo ich po prostu nie lubię. Moje ulubione z Zary już powoli przestają się nadawać do noszenia. Także niebawem będę rozglądać się za nowymi, które staną się moimi naj! Poniżej możecie zobaczyć, które spodnie mam na myśli. 


Teraz czas na zdjęcia gwiazd, które w jeansach zawsze wyglądają świetnie!

Kim Kardashian 


Sandra Bullock


Jennifer Lopez
Miłego:*

Share:  

15 komentarzy:

  1. kurde ja nienawidze kupowac jeansow :( porazka jestem chuda i ciezko mi znalesc teraz juz coraz wiecej jest jednak spodni dla takich chuderlakow jak ja :) ale jeszcze z2 late temu to byl to straszny problem dla mnie dlatego od bardzo i to bardzo dawna kupuje jeansy diesel i replay :) zawsze znajde cos dla siebie bo jest pelno mini modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja prawie w ogóle nie chodzę w jeansach ;p
    Ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zgadzam się! Teraz nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie ekranu:P
    Ja również nie lubię kupować jeansów. Zazwyczaj nie mogę się zdecydować na jedne konkretne i rzadko podobają mi się jakieś w 100%. A najczęściej kupuję jeansy w h&m :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najchętniej chodziłabym tylko w jeansach, bo są dla mnie wygodne i "uniwersalne". Zawsze wygodne i dobre pary kupuję w LEE, gdzie można je dopasować pod względem szerokości w biodrach i długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupuję często w New Look'u :) Ale lubię też z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zgadzam się! Teraz nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie ekranu:P
    Ja również nie lubię kupować jeansów. Zazwyczaj nie mogę się zdecydować na jedne konkretne i rzadko podobają mi się jakieś w 100%. A najczęściej kupuję jeansy w h&m :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię spodnie z Zary mam jedne i są świetne :)
    Ale szczerze ci powiem , że jeżdże raz na czas na targ do Gniezna jak chce jakieś spodnie bo tam sa perełki ! Ostatnio kupiłam sobie jeansy dłuższe w kroku :) Uwielbiam je , a węższe są na kostkach :)
    Nie potrzebuje jakichś drogich firm :D Chodź nie powiem , że rzadko kupuje w nie markowych sklepach , ale jak jest coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli chodzi o firmy, to kupuje naprawde rozne. Zwykle w sieciowkach sie ubieram ;) w jeansach najle0peij wygladaja dziewczyny o pelniejszych ksztaltach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przerabialam to tez i to przez 1,5 roku i 200 km to zdecydowanie za malo straszne to bylo

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zakupy, ale kupowanie jeansów przychodzi mi z ogromnym trudem! Nigdy tego nie lubiłam i chyba jeszcze do tej pory nie trafiłam na takie, z których byłabym w 100% zadowolona. Także nadal jestem poszukująca swoich idealnych! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze Ci powiem, ze nie lubię jeansów :p
    źle się czuję, bardziej tęga, że tak to ujmę,
    zdecydowanie wolę legginsy i to w nich śmigam po mieście, jeansy zajmują tylko niepotrzebne miejsce w mojej szafie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też już lepsza pogoda.:]

    OdpowiedzUsuń
  13. :) great collection of wonderfulpictures! Oh and i do love jens! They always looks amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam sporo jeansów, do ulubionych zaliczam zara, wrangler, lee i mango. h&m szybko się przecierają, americanos to już nie to samo co kiedyś, levis nie mogę dopasować na siebie żadnego modelu :-(
    ach i mam ciekawe z bershka - takie w stylu "work" genialne, luźne, niby pochlapane białą farbą...
    na temat jeansów mogłabym się rozpisać jeszcze dłużej... :-)))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)