poniedziałek, 11 lipca 2011

, ,

" I got beauty, I got class, I got style..."


Cześć! Jak zapowiada się nadchodzący tydzień? Mi troszeczkę pracowicie, ale nie zamierzam zaniedbywać bloga! Posty będę pojawiać się na bieżąco wieczorami. 

Dziś prezentuję Wam look a'la pin up girl. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że do 100% pink up girl brakuje mi bardzo duuużo. Przyznaję, że uwielbiam ten styl i jak tylko widzę jakieś stylizacje w tym klimacie to nie mogę oderwać oczu... Mam nadzieję, że udało mi się w jakimś niewielkim stopniu zbliżyć się do tego stylu.



Pin up oznacza przypiąć przywiesić, tym określeniem zaczęto nazywać dziewczyny w latach 40 i 50 z tego względu, że były tak piękne, że mężczyźni chętnie wieszali  plakaty przedstawiające właśnie to piękno. Natomiast współczesne pin up girl, to kobiety, które wzorują się na modzie z tamtego okresu. To przede wszystkim rozkloszowane spódnice, skąpe stroje i odpowiedni makijaż. Grube kreski na powiece, długie rzęsy i czerwone usta to podstawa. 

Mnie zainspirowała pewna piosenka, która chodzi mi po głowie od paru dni. Pewnie słyszeliście ją nie raz. Beyonce - Why Don't You Love Me


Przyznaję, że Beyonce wygląda obłędnie w tym teledysku, te stroje i makijaż!

 
  • Buty Stradivarius
  • Szorty Cropp
  • Top H&M
  • Opaska H&M
  • Bransoletki H&M



Kochani od dziś mam okazję testować kosmetyki Synesis. Wszystko jest tak pięknie zapakowane, że aż żal to ruszać. Jak je wypróbuję i dowiem się o nich czegoś więcej to od razu napiszę! Myślę, że pierwsze recenzje pojawią się pod koniec tygodnia.

 
Do przetestowania dostałam:
  • glinkę marokańską,
  • olejek do masażu twarzy,
  • maskę alginatową napinającą,
  • krem na noc,
  • krem odżywczy.


Share:  

31 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz w tym stroju :) i masz mega szczupłe nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, świetne nogi i przepiękny uśmiech!!! A co do kosmetyków, to uwielbiam wszelkie masaże, więc czekam z niecierpliwością na recenzję olejku do masażu twarzy;):D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki! To prawda, Pin Up sa inspirujące, ale kompletnie nie mój gust. Nie czułabym sie w takiej stylizacji, ale wyszła super :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ te shorty wydłuzyły Ci nogiiiiiii!:) Swietny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha! świetnie :) seksi seksi :) i z jajem, super kochana !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na tą sesję z niecierpliwością! Wyglądasz prześlicznie. Muszę przyznać, że pasuje Ci taki styl. Tak się przypatrzyłam i mam takie same bransoletki, a w dodatku bardzo je lubię! Nie mogę się doczekać recenzji tych kosmetyków! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Również jestem zafascynowana tym stylem, ale ja na razie tylko patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna stylizacja, uwielbiam styl pin up:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też szaleje za tym stylem! świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne efekty sesji zdjęciowej ;))
    Ja też zabieram się do testowania kosmetyków Synesis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego właśnie boje się najbardziej, rozczarowanie. Nie wiadomo, z kim tak naprawde rozmawiamy przez Internet.
    Wydaje mi się, że udała Ci się ta stylizacja a’la pin up girl :) Przynajmniej mi się to podoba.
    Pozdrawia i przepraszam, że dopiero teraz odpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego właśnie boje się najbardziej, rozczarowanie. Nie wiadomo, z kim tak naprawde rozmawiamy przez Internet.
    Wydaje mi się, że udała Ci się ta stylizacja a’la pin up girl :) Przynajmniej mi się to podoba.
    Pozdrawia i przepraszam, że dopiero teraz odpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja a'la pin up girl - jak najbardziej się udała! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za treściwy komentarz! Nawet nie wiesz jak miło się takie czyta! :*
    Oczywiście z wielką chęcią się zrewanżuję, bo lubię bardzo tutaj zaglądać! :)

    Pozdrawiam z dusznego Krakowa! :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta przewiązana chustka (? nie wiem jak się to profesjonalnie nazywa) na głowie, ale nie wiem czy byłabym na tyle odważna, abym z taką wyjść na miasto.

    Teledysk świetny, również przypadł mi do gustu. Beyonce w tej piosence pokazuje na ile ją stać i jak wielki talent ma.

    A styl pin up girl jest dosyć charakterystyczny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądasz! ;-) ta piosenka nie wpadła mi w ucho, ale teledysk bardzo inspirujący ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne masz spodenki ♥
    A jeśli chodzi o piosenkę Beyonce to kocham ja , świetnie wygląda w tym teledysku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie życzę udanego odpoczynku! Mnie niestety czeka póki co nauka na egzaminy na studia magisterskie, ale potem w sierpniu chwilę sobie odsapnę! :)

    Pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie!! ta opaseczka cudna :) super look!!
    Kochana jestem teraz na teneryfie i okazalo sie ze nie wzielam kabla do aparatu ;( ale postaram sie cos wymyslec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak, wygląda przecudownie w tym teledysku, o jak ja bym chciała taką stylizację! w sumie wolałabym żeby legginsy były dłuższe, ale nigdzie nie mogłam dostać dobrych, gładkich, wszędzie jakieś cekinki nie do pofarbowania...ble

    OdpowiedzUsuń
  21. HA! No jak tylko spojrzałam na Ciebie to zaraz skojarzyłaś mnie się z Beyonce! ;o
    Świetnie zestawiłaś ciuchy.. Szorty THE BEST :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miły komentarz ;) postaram się nie zawalić testów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. w zestawie wszystko mi się podoba, jednak kolor opaski zdecydowanie według mnie nie pasuje :) zbyt duża rozbieżnośc kolorów według mnie..
    a "Sekretu" niestety jeszcze nie dostałam w bibliotece, wszystkie wypozyczone, więc pozostaje mi czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Ci bardzo:*
    A co studiowałaś?;> jeśli można wiedziec:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To studia bardziej ekonomiczne:)
    Ja chyba jeszcze bym nie potrafiła znaleść jakąś prace już na stałe. Za bardzo czuje sie jeszcze dzieckiem:P
    A ty na pewno coś znajdzieć co będzie Ci odpowiadało:) Życzę Ci tego:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne są te szorty lubię styl na pin up ! :P oby więcej takich zdjęć .:P
    powodzenia w załatwianiu spraw :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja. Według mnie odważna i wyróżniają się z tłumu. A spodenki z podwyższonym stanem wyglądają na Twojej genialnej figurze super :)

    Na moim blogu pojawiły się zdjęcia ostatniej bohaterki przed przerwą wakacyjną. Serdecznie zapraszam do oceny. Dodałam do obserwowanych i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  28. cute outfit

    great blog
    check out my blog

    tiklemecouture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zanim przeczytalam notke to wlasnie sobie pomyslalam, ze to w 100% pin up girl styl ;p bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dłuuuugo czekałem aż ktoś napisze coś na ten temat.
    Ale nie spodziewałem się takiej rewelacji:)

    A to jest moja strona internetowa ... E-smycze.pl

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)