niedziela, 24 lipca 2011

,

Close2You - moje recenzje





Close2You

Close2You przez honoratka87 na Polyvore.com

Witajcie! Mam dla Was recenzje perfum Close2You. Stanęłam przed troszkę trudnym zadaniem, ponieważ nie jest łatwo zrecenzować perfumy. Przede wszystkim gust decyduje o wyborze perfum. Ja lubię delikatne zapachy, podobają mi się też duszące, ale sama się na nie nie decyduje bo są za ciężkie, chyba że na wieczór. 

Firma Close2You produkuje swoje perfumy i nie naśladuje innych marek. Przyznaję, że zapachy są oryginalne. Producent zapewnia trwałość od 8 - 10  godzin. Trwałość perfum zależy przede wszystkim od naszej skóry. Pamiętajmy, że nie ma modnych lub niemodnych zapachów, możemy jedynie mówić o takich, które Nam nie leżą. 

Tester był wielkości 1ml tzw. "szpilka". Każdego dnia skraplałam się innym zapachem, zużywałam około połowy szpilki 





MIA

MIA przez honoratka87 na Polyvore.com

Swoje testowanie rozpoczęłam od zapachu MIA i bardzo dobrze, bo mi pasuje. 

Perfumy Mia o owocowo-kwiatowym zapachu stworzone są dla pewnej siebie kobiety, szukającej miłości i spełnienia
Nuty zapachowe:  mandarynka, bergamotka, jaśmin, orchidea, czarna porzeczka, piżmo, cedr, drewno sandałowca

Dla kogo: dla młodych kobiet, które są spontaniczne - jednocześnie słodki i świeży. 

Moje odczucia: Zapach jak najbardziej mi pasuje, jeśli miałabym się decydować na zakup to wybrałabym perfumy MIA. Perfumy są bardzo słodkie, ale nie należą do ciężkich, duszących zapachów. Czułam je na sobie przez około 8 godzin. Myślę, że nadają się w sam raz dla młodych kobiet.

Cena regularna: 53 zł za 50ml
Cena promocyjna: 44 zł za 50ml




Luna

Luna przez honoratka87 na Polyvore.com

Luna - perfumy  o owocowo-leśnym zapachu, który uwodzi i porywa - jest "magnetyczny",  hipnotyzuje jak pełnia księżyca.
Nuty zapachowe: hiacynt, magnolia, konwalia, fiołek, irys, piżmo, paproć, jaśmin.

Dla kogo: dla kobiet, która chce zwrócić na siebie uwagę, nie pozwala o sobie zapomnieć. 

Moje odczucia: Zapach bardzo kwiatowy. Początkowo czuć dość intensywnie, jednak później przemienia się w delikatną nutę zapachową. Przyznaję, że na mnie nie utrzymał się zbyt długo bo ok. 4 godzin. Intensywność zapachu, zaliczyłabym do średniej. Polubią go kobiety, które lubią kwiatowe kompozycje.

Cena regularna: 68 zł za 100ml
Cena promocyjna: 59 zł za 100 ml




Ines

Ines przez honoratka87 na Polyvore.com

Perfumy Ines o intrygującym i urzekającym zapachu, stworzone dla kobiety pragnącej osiągnąć sukces, pewnej siebie i zdecydowanej. 

Nuty zapachowe: sycylijska pomarańcza, bergamotka, róża, orientalny jaśmin, paczula, wanilia, białe piżmo.

Dla kogo: dla nowoczesnej i eleganckiej kobiety, której zmysłowość i sukces uzupełniają się.

Moje odczucia: Zdecydowanie zgadzam się z opisem. Zapach jest bardzo intensywny, jednak z czasem łagodnieje. Nie trafia do mnie, ale moja Mama jest nim zachwycona. Myślę, że jeszcze nie jestem w tym przedziale wiekowym, w którym gustuje się w eleganckich zapachach. Utrzymywał się na skórze przez 8 godzin.

Cena regularna: 52 zł za 50 ml
Cena promocyjna: 43 zł za 50ml




Leila

Leila przez honoratka87 na Polyvore.com

Perfumy Leila o świeżych, kwiatowo - korzennych nutach stworzone zostały z myślą o kobietach  zmysłowych i subtelnych, które pragną podkreślić swoją kobiecość i wydobyć naturalne piękno.
Nuty zapachowe: hiacynt, pieprz, jaśmin, irys, drzewo sandałowe, paczula, wetyweria, piżmo.
Dla kogo: dla kobiet, które słuchają własnych pragnień - są świadome swoich silnych i słabych stron, śmiałych i uwodzicielskich.
Moje odczucia: Zapach bardzo subtelny. Przypomina mi troszeczkę Ines, ale nie po nałożeniu, tylko jak troszkę złagodnieje. Utrzymywał się około 5 godzin. Śmiało mogą kupować, je kobiety, które nie przepadają za mocnymi zapachami.

Cena regularna: 65 zł za 75 ml
Cena promocyjna: 56 zł za 75 ml




Amelia

Amelia przez honoratka87 na Polyvore.com

Amelia to perfumy o świeżym błyskotliwym, kwiatowym i aromatycznym zapachu - podkreślające wewnętrzne piękno kobiety , uwalniające najskrytsze emocje.

Nuty zapachowe: pittaspora, bergamotka, irys, muszkatałowiec, piżmo wanilia.

Dla kogo: dla aktywnych, nowoczesnych kobiet, pełnych pasji, które cenią wszystko co niezwykłe i indywidualne.

Moje odczucia: Wydaje mi się, że to najłagodniejszy zapach. Idealnie nadaje się na letnie dni. Jest bardzo ładny i utrzymywał się na skórze do 6 godzin.

Cena regularna: 52 zł za 50ml
Cena promocyjna: 43zł za 50 ml



Noah

Noah przez honoratka87 na Polyvore.com

Oprócz perfum damskich otrzymałam dwie próbki męskie. 

Noah 
Woda toaletowa Noah o orzeźwiającym, wyrafinowanym i bardzo męskim zapachu, który wyróżni się wśród innych. 
Nuty zapachowe: akordy kwiatowe, zielone jabłko, drewno cedrowe, jaśmin, szlachetne drewna, białe piżmo.
Dla kogo: dla mężczyzny, który ma styl i klasę. Zdecydowanego i pewnego siebie, który nie zważając na reguły  podąża za swoimi inspiracjami i pasjami.
Cena regularna: 57 zł za 50 ml
Cena promocyjna: 48 zł za 50 ml
Noah Sport
Woda toaletowa o świeżym, pełnym energii zapachu stworzona  dla mężczyzn pewnych siebie, którzy podejmują wyzwanie i dają z siebie wszystko, aby osiągnąć swój cel.
Nuty zapachowe: kolendra, bergamotka, drzewo różane, ylang - ylang, jaśmin, ambra, drzewo sandałowe, cedr.
Dla kogo: dla mężczyzn aktywnych, pełnych energii i siły.
Cena regularna: 57 zł za 50 ml
Cena promocyjna: 48 zł za 50 ml
  Oba zapachy należą do delikatnych, jednak bardziej podoba mi się Noah Sport. Noah ma jakaś taką drażniącą nutę zapachową.

Perfumy możecie kupić na stronie internetowej http://www.close2you.pl/start.html obecnie wszystkie są w cenie promocyjnej. 

Jeśli nie chcecie ryzykować to możecie zakupić tester wybranych perfum. 10 ml tester kosztuje 8 zł lub zamówić wszystkie 7 testerów za 32 zł (cena promocyjna). Jest to dobra rzecz, ponieważ można sprawdzić czy zapach będzie się dość długo utrzymywać. 

Zamawiając dowolne produkty w internetowej drogerii Close2You testery 1ml możecie dostać gratis.


Share:  

29 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, ze nigdy nie slyszalam o tej marce Close2You :) ja uzywam Estee Lauder Sensuous i jestem bardzo zadowolona :)
    Dziekuje Ci bardzo Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna i rzeczowa recenzja! Na razie mam sporo perfum i tym podobnych, ale jak się jakieś skończą to może się skuszę na te! Cieszę się, że trzymałaś kciuki i bardzo Ci dziękuję. Udało mi się dostać na studia i jestem bardzo zadowolona. We wrześniu wybieram się jeszcze na egzamin na inny kierunek, ale i z tego bardzo się cieszę!

    Jeżeli chodzi o kokosowe rzeczy to od dawien dawna je uwielbiam. Dosłownie wszystko, co związane z tym smakiem. Czyżbyś też lubiła kokosy? :)

    Pozdrowienia i buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm..ja też nie slyszalam o tej marce:)
    Uwielbiam perfumy...mam 2 półki flakonów :) Jednak moje ulubione to Bvlgari aqva pour homme(są to perfumy męskie,jednak nikt nie chce mi uwierzyć :D)-haha nic na to nie poradze-mam słabość do tego zapachu:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu przepiękne ;). A co do mojego posta to masz całkowitą rację! Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie słyszałam o tej marce, lecz po twoich recenzjach wydają się być bardzo fajne.

    Niestety, na naszym blogu będzie trzeba troszkę poczekać na nową notkę, gdyż kiedy ja wróciłam z wakacji to współwłaścicielka właśnie wyjeżdżała, więc się mijałyśmy. Pozdrawiam i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubie versace for woman!!! niestety mam tylko 30ml :) polecam też Dior -Addict (taki troche dziwaczny zapach,ale delikatny :p ) może

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana, też głównie ze względu na kolor się na nią zdecydowałam :)) Moje ulubione perfumy to CK Euphoria <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście jeszcze nic złamanego nie miałam więc mój zapał do rolek się ani trochę nie zmiejszył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja:)
    nie było mnie 2 tygodnie a na Twoim blogu sporo się dzieje:) Dziękuję za wizytę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie w sumie żadne z tych perfum nie powaliły na kolana (jeśli chodzi o damskie) ale za to niesmowicie podobają mi się te zwykłe Noah męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobre recenzje! nie wiem czy ja byłabym w stanie recenzować zapachy. ; )
    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  12. również obserwuję pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym kiedyś spróbować jakiś z tych perfum.
    P.S. Ja tez na razie nie czuję zmian. Dopiero jak przyjdzie październik to będzie trochę dziwnie. Jeszcze zastanawiam się co zrobię dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej marce :)

    Myślę, że Luna i Amelia byłyby dla mnie :)) Swoją drogą ostatnio zdobyłam flakonik beyonce heat, może byłyby podobne do amelii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! Pogoda w Krakowie jest straszna, leje, jest pochmurno i chłodno, a ja blada jak ściana! Dobrze, że chłopak podwiózł mnie dziś pod uczelnie, żebym zaniosła dokumenty, bo bym dojechała tam jak zmokła kura! A u Ciebie słoneczko, czy też chmurki? :)

    Buziaki i pozdrowienia z pochmurnego Krakowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena i wytrzymałość tych perfum kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a co masz w planach?? ja sie kompletnei nie znam nie ogarne nic na ps nei przerobie ladnei foty zdnej wiec nei wiem co mam zrobic z ta stronka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. tez chce zmienic wszystko moze tez powinnam sobie poszukac grafika :( nie znam nikogo

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej nic o tej marce ale to pewnie dlatego że od dłuższego czasu używam tych samych perfum i nie szukałam zbytnio innych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj oj dziekuje baardzo :)
    w srode na zakupy part 2! can't wait :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale chyba warto wypróbować ;) z tego co widze nawet długo się utrzymują.

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy prędzej nie słyszałam o tej marce, dziękuję za recenzję, po twojej recenzji chyba zdecyduje się na ich zakup, a zwałaszcza tego pierwszego, uwielbiam słodkie, mandarynkowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej ! :) Choć nie mam własnego bloga, lubię czasem pooglądać blogi innych. Podobają mi się Twoje notki i czasem Cię odwiedzam, trzymaj tak dalej ! =) Nie wykluczone że wkrótce do was dołączę, pozdrawiam :* - Em .

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze to pamiętać, że u różnych kobiet te same perfumy różnie pachną - dlatego zawsze testuje je na kawałku skóry, a nie na papierowych testerach bo można się rozczarować różnicą.
    Uwielbiam flakoniki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam o tej firmie.. świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc to za bardzo nie słyszałam o tej marce,jednak recenzja jest doskonała :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. witam. w jakiej drogeri internetowej mozna kupic perfumy close2you?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Podaję link do drogerii http://close2you.pl/produkty/perfumy-close2you.html :-) Udanych zakupów!

      Usuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)