niedziela, 19 czerwca 2011

Zupa Gulaszowa



Witajcie! Jak minął weekend? 

Moja nieobecność była spowodowana tym, że zepsuł mi się zasilacz do laptopa:/. Uświadomiłam sobie, że przez te parę dni bez komputera muszę przyznać się do tego, że jestem uzależniona od sieci:D. Udało mi się pożyczyć zasilacz, a mam nadzieję, że jutro przyjdzie już mój:-) i będę mogła dalej aktywnie uczestniczyć w wirtualnym świecie.


Przepis na zupę gulaszową miałam dać już parę dni temu, ale wyskoczyły problemy techniczne;-). Taką zupę gotuje Moja Mama już od paru lat i całkiem niedawno postanowiłam włączyć ją i ja do mojego menu. Jest to takie danie dwa w jednym bo bardzo syte. 


Produkty: 
  • 0,5 - 0,7 kg mięsa czy to z łopatki czy szynki,
  • papryka,
  • 3 - 4 ziemniaki,
  • puszka pomidorów,
  • marchewka,
  • pietruszka,
  • cebula.
  • sól, pieprz, vegeta.
Proporcję do zrobienia zupy zależą od tego ile chcemy jej zrobić. Możemy dodawać dowolne składniki np. kukurydzę czy groszek - kto co tam woli:-).

Wykonanie:

Mięso należy umyć i pokroić w kostkę, cebulę poszatkować. Całość podsmażyć na patelni, można troszkę przyprawić. Następnie mięso z cebulką wrzucamy do garnka zalewamy dość sporą ilością wody i gotujemy. Dodajemy pozostałe składniki: marchew, ziemniaki, paprykę itp. Kiedy warzywa będą już miękkie dodajemy puszkę pomidorów i zupę przyprawiamy do smaku.

Przyznaję, że jest to zupa uwielbiana przez mężczyzn:-) - sama testowałam na swoim;-)


Share:  

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję , że problemy z ortografią pokonam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam :)
    a buciczki kupilam jzu w tamte wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobiłaś ochoty ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupę gulaszową lubię, chociaż za samym gulaszem nie przepadam :) trzymam kciuki za nowy zasilacz hihi :) wracaj do nas na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie zostawia smug ;)

    zupa wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach wchodzę do Ciebie i znowu się ślinie, co za masakra :D Zupka wygląda smakowicie!

    A na tych torach jeździ jeden pociąg dziennie XD ale i tak na niego trafiłyśmy - na szczęście obyło się bez kolizji ;D

    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zrobiłam się głodna:) pychota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie :)
    Chcę studiować na wydziale Tkaniny i ubioru :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mam smaka!
    dziękuje bardzo :)
    ja również lubuję się w tego typu kolorach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Honoratko, ja mam to szczęście, że w Krakowie jest salon kosmetyków MAC, 20 minut od mojego mieszkania, w galerii krk, na ebay'u bardzo często można też trafić tanio oryginaly :)

    ale pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah wcale nie jestem zdziwiona :p
    ja poddalam ten sklep nawet juz nei wchodze na ich strone zeby nie ogladac tych butow nie dam im zarobic tym czasem zama zalatwiam wszystko w tym kierunku wiesz to co ci mowilam :) moim zdaniem za takie traktowanie klientow to ni epowinno sie u nich kupowac heheh powinnam im zrobic anty reklame na blogu typu ni ekupujcie w stylowych butkach!! mihihi

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi narobiłaś ochoty na dobry obiad:P chyba wpadnę do Ciebie, bo ja w środku sesji nie mam czasu gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja tez mam taka nadzieję :)
    Kurczę co tu nie wejde to robię się głodna xd
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zupę gulaszową:) Sama nigdy nie gotowałam, ale mojej mamie wychodzi świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)