sobota, 4 czerwca 2011

Koziol

  
Witam Kochani! Nie zaglądałam tu bo miałam drobne problemy z laptopem, a właściwie z pakietem office. Zaczął coś szwankować i  nie mogłam zapanować nad formatowaniem swojej pracy, ale jakoś to okiełznałam. To się nazywa złośliwość rzeczy martwych. Chcąc odreagować po tym stresie;-) spotkałam się z koleżanką, troszeczkę pobuszowałyśmy po sklepach i odkryłyśmy fajne produkty firmy Koziol.

Jest to niemiecka firma, która produkuje różne produkty do: domu, biura, ogrodu, kuchni czy łazienki. Szczególnie urzekły mnie te koszyczki.



Cena: 55 zł

Cena: 92 zł

Poniżej produkty firmy Koziol:


Cena: 74 zł (do zaparzania herbatki)


Cena: 57 zł (doniczka)





Cena: 112 zł (solniczka i pieprzniczka)



Cena: 25 zł (wieszak łazienkowy)



Jak Wam podobają się produkty tej firmy? Większość możecie znaleźć w sklepie Flo lub w tym sklepie internetowym http://www.galerialimonka.pl/11/koziol 
Dziś widziałam, że torebką z drugiego obrazka jest dostępna 2 w cenie 1 w Cafe Art

W dalszym ciągu zbieram głosy w konkursie Stylowe Butki. Możecie na mnie głosować wchodząc pod poniższy link i zaznaczając button "lubię to" Z góry dziękuje:*

Share:  

18 komentarzy:

  1. Doniczka bardzo mi się podoba :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy. Ale drogie trochę :o.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Świetny blog! Zapraszam do Mnie do obserwatorów! :)

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    Klemcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy. Blog świetny. zapraszam także do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią kliknęłam :)
    Co do wpisu..bardzo fajne rzeczy! Pomysłowe i kolorowe, jednak dla mnie troszkę za drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście kliknięte :)

    ja to 'Ola..'

    Dziękuję za komentarze Honoratko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe akcesoria ;) ale dość drogie, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma za co!Mam nadzieję,że wygrasz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo chyba pierwszy raz znalazlam cos dla siebie w sh :) zawsze mam pecha

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te solniczki są świetne, :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. naszczescie tutaj sh wygladaja inaczej niz w pl i sa mega ogarniete. ale co do tk maxaaaa to nie nawidze poprostu masakra co tam jest syf i zamieszanie ja nie ogarniam takich opcji

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne :)


    zapraszam do mnie ,nowa notka :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. :)

    Zapraszam do mnie , nowa notka . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to prawda akurat tych firm ceny są porażające, ale trzeba im przyznać, że są te kosmetyki dobre i jednak pomagają. :-)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)