środa, 29 czerwca 2011

Brovaria


Witajcie! Dziś troszkę inaczej niż zwykle;-).

W zeszłą sobotę był wyjątkowy dzień - zakończenie moich studiów. Zjechała się cała rodzinka na uroczystość absolutorium:-). Jednak dla mnie o wiele ważniejszy dzień był dzisiaj. Miałam swoją obronę magisterską i od dziś jestem już magistrem:D! Przyznaję przemiłe uczucie! Korzystając z okazji chciałam podziękować najbliższym za niesamowite wsparcie i za to, że wspierają mnie we wszystkim.  Jestem wobec siebie bardzo krytyczna i wymagająca. Zawsze uważam, że można więcej i lepiej. Jednak dzisiaj więcej się już nie dało:-) - przez to, czuję się niesamowicie doceniona:-). 

Z tych powodów zaniedbywałam bloga, ale od dziś jestem wolnym człowiekiem, póki co bez żadnych obowiązków. Muszę zrobić sobie wakacje, bo za mną ciężki rok. Cieszy mnie to bardzo bo będę miała więcej czasu na blogowania, co mnie niesamowicie wciągnęło, uwielbiam odwiedzać Wasze blogi i czytać co tam u Was. Dość tego smęcenie przejdźmy do konkretów;-)

Chciałam dziś napisać parę słów o kuchni, ale nie o mojej. Właściwie chciałam Wam polecić przeurocze miejsce w Poznaniu. Restauracja Brovaria mieści się na Starym Rynku. Udałam się tam z rodzicami na przepyszny obiadek. Nie tylko można tam zjeść, ale też napić się piwka z ich produkcji;-). Dodatkowo wystrój jest taki nietypowy i ciekawy. Polecam http://www.brovaria.pl/


Share:  

24 komentarze:

  1. no to gratulacje Pani MAGISTER :***

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu EKSTRA! :)

    uwielbiam takie dania!

    zapraszam do mnie!
    moze obserwujemy?
    zapraszam do obserwacji, I WILL FOLLOW BACK

    FASHION VICTIM
    FASHION passion- FB page

    zapraszam tez na FASHION PASSION - facebook ;) jak chcesz wrzuc na moja tablice link do swojego bloga ;)

    MY BLOG about fashion, fashion events, RECIPES, photos, my stylizations, famous artists, designers

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Magister GRATULUJĘ i życzę dalszych sukcesów !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne dania, można się rozmarzyć, serdecznie gratuluję magistra !!!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę spytac na ile zdałaś ?
    Gratuluję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. w weekend ma sie zepsuc pogoda ponoc :( a ja mialam takie plany smignac nad jeziorko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, zdecydowanie w takim wydaniu czuję się najlepiej. Marzą mi się nowe, kolorowe glany i skóra :D gratuluję magistra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) a ja z tego miejsca gratuluję Ci serdecznie zdanej magisterki, to ogromne osiągniecie! Życzę jak najwięcej sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze gratulacje Pani magister! Po drugie nie mogę doczekać się już kolejnych wpisów, a po trzecie muszę się odnieść do tych pyszności, bo nie byłabym sobą. Jak zobaczyłam to jedzonko to aż zrobiłam się głodna, a tu taka późna pora, ale jak będę w Poznaniu to na pewno tam zajrzę, bo dania wyglądają naprawdę przepysznie! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś może jeszcze na bloogu , bo miała bym ważne pytanie .

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pysznie ;) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! :) Wszystko wygląda baardzo pysznie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję obrony magistra to po pierwsze! Po drugie dzięki za polecenie Brovarii, zawsze lubię jak dziewczyny polecają jakieś fajne miejsca, bo gdy jestem w większych miastach - nigdy nie wiem gdzie się wybrać :) No a poza tym to teraz chyba będziesz miała czas na zakupy :) Ja z reguły mam, bo chodzę jeszcze do liceum, a moja skzoła jest w centrum więc jak dojeżdzam do domu to zawsze znajdzie się czas by zerknąć co w sklepach piszczy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje bardzo!:)
    ale pysznie...aż zgłodniałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, ale smakowitości :))) Gratuluję zakończenia studiów, teraz czas na chwilę relaksu ^^

    Dziękuję Ci bardzo :****

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak wróciłam, z czego bardzo się cieszę bo brakowało mi tego strasznie:)!!!
    Gratuluję:* Zapewne jesteś mega szczęśliwa :)
    Słyszałam od mojej kuzynki o tej restauracji:) jak w końcu zbiorę się żeby ją odwiedzić to zapewne wybiorę się tam nam obiad!
    <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje:) bardzo fajny blog:)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:*
    Wygląda to bardzo smakowicie:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje zdania magisterki!:))
    Jedzonko wygląda na smakowite:P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje :*
    mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)