poniedziałek, 9 maja 2011

, ,

Szary punkt


Witam! Jestem w natłoku obowiązków, ale jakoś sobie radzę i staram się nie zaniedbywać bloga;-). 

Już Wam wspominałam, że uwielbiam look a'la pin up girl:-), troszeczkę się nim zainspirowałam w tym outficie :-), bo są rajstopy w kropeczki, figlarnie zawiązana bluzka i czerwone usta. Ale prawdziwa odsłona Pin Up Girl w moim wydaniu już niebawem!
  • Bluzka H&M
  • Koszulka na ramiączkach H&M
  • Spódnica H&M
  • Rajstopy Gatta
  • Buty Another World


Tymczasem ja powracam do nauki, a Wy trzymajcie się cieplutko:*

 

Share:  

12 komentarzy:

  1. Fuuuck jak ja bym chciala miec takie wlosy jak ty :( normalnei mam depresje :(
    a wygladasz rewelacyjnei jak zawsze zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nei scinaj!! bedziesz zalowala tak jak ja mailam do pasa a teraz tylko placz i nic wiecej. z dlugimi mozesz tyle opcji zrobic zwiazac zaplesc i co tylko a z krotkimi doslownie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny blog zapraszam do mnie.;)
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekna kobieta w swietnym look'u ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przecudny typ urody.

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ciało! Świetnie wyglądasz! Zazdroszczę ci takich długich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw :D
    Polubiłam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! ; )
    Mam prośbę zalogujesz się na www.stylio.pl ? Weszłabyś na tą dziewczynę :
    http://stylio.pl/my_wardrobe_picture_preview.php?lngPID=675511&mode=pictures&isVisitor=0

    I dodała komentarze codziennie albo jak ci się przypomni do wszystkich dięć ma ich około 10 dla ciebie dziennie to 10 minut a dla mnie wielkie szczeście ! Tylko w pierwszym komentarzu zawsze musisz napisać , że poleciła ci ambitiouslyxcrazy ale tylko w pierwszym dalej dodajesz normalnie i na nastęony dzien to samo ! Dogania mnie już dziewczyna w konkursie a pragnę wygrać , mam nadzieje , że pomożesz ! ; ) Zrobie wszystko o co mnie poprosisz za te wszystkie komentarze co dodasz ! ; )

    Seksowne zdięcie . Te rajstopki są świetne ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. cudoooowny blog ! śliczny secik :) i włosy, tak strasznie Ci ich zazdroszczę !:)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc przyda mi się małe wsparcie , z góry dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    http://undecided-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)