piątek, 20 maja 2011

,

Randokowy Outfit


Hej Kochani! Już jestem po, jak przystało na porządną dziewczynę zostałam odstawiona do domku przed północą;-). Film "Kod Nieśmiertelności" taki w klimacie "Incepcji" czy "Matrixa". Chyba gdyby nie mega przystony  Jake Gyllenhaal ciężko byłoby wytrwać mi do końca. Jednak moim współtowarzyszom film się podobał tak 7/10. 

Poniżej zdjęcia mojego randkowego stroju;-). Nie ma w nim nic niezwykłego:-)


  • Sukienka River Island


Do wygrania:

1. blyszczyk do ust Sally Hanssen 
2. Kolczyki Bellezza
3. Roz Wet n wild usa
4. cien DUO z rozswietlaczem
Share:  

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz!

    Dziękuje za komentarz u mnie!Miło mi,że się podoba!:)


    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz ;*
    Dziękuje bardzo za komentarze <333

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no czaisz wczoraj od 8 rano siedzialam na stronie deezee za tymi butami caly dzien i ich nie bylo ok 20 nie bylo jeszcze a o 21 jak weszlam to juz byly i wszystkie rozmiary tylko nie 36 tak sie wscieklam bo ja wogole wysylalam im linka do tych butow boprosili o naze strony gdzie te buty sa i teraz niewiem czy w ciagu godziny wykupily sie co jest maloprawdopodobne czy ich nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ale masz piękne włosy ! :)
    co ty z nimi robisz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no dokladnei tez w to watpie moze mieli 3 pary ale tez dziwne ze tylko 36 odrazu poszly wscieklam sie normalnie no napisalam juz wczoraj i dzisiaj oczywiscie bez odpowiedzi ale jak chcieli linki to odpisywali caly czas

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i torebka są śliczne:) Świetnie wyglądasz i masz takie piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taa tez to rano widzialam. bez sensu przeciez nei bede 24 h siedziala i odswiezala strony total zenada :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka.. wyglądasz jak zwykle fantastycznie, pozdrawiam i czekam na kolejne stylizacje które zawsze są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestawik:)
    zostałaś nominowana zobacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ślicznie wyglądasz! ;) No i ten Twój uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)