poniedziałek, 30 maja 2011

Hippie Style


Cześć Kochani! Co tam u Was słuchać? Pomimo permanentnego braku czasu staram się być aktywna zarówno na swoim jak i na Waszych blogach:-).



Co raz więcej w sklepach jest ciuchów w stylu hippie. Zestawienie jeansu z różnego rodzaju kwiecistymi tunikami czy bluzkami w stylu bohemy z frędzlami:-). Obowiązkowo na szyi wyrazisty naszyjnik może to być np. krzyż w niebotycznych wielkościach.



Styl hippiski to przede wszystkim wolność, więc dajmy się ponieść fantazji. Na włosach są jakieś opaski, chusty lub we włosach kwiaty:-). Sporo jest teraz w sklepach ciekawych dodatków i można naprawdę wybrać coś fajnego.



Żeby poczuć się bardziej hippi można rozpuścić włosy i stworzyć „twórczy” nieład. Fryzura ma wyglądać naturalnie i swobodnie. Oczy powinny być mocno podkreślone najlepiej smoky eyes, może być też w kolorze. Makijaż może być również w takich brązowo – cielistych barwach ponieważ styl hippi stawia na naturalność i świeżą twarz:-)



Poniżej zdjęcia, które została zainspirowane tym stylem.






Muszę przyznać, że niesamowicie urzekła mnie sesja Dody dla magazynu Glamour, w której wygląda obłędnie pięknie!





A Wam podoba się styl hippie? Skusiłybyście się na taką stylizację?

Udanej nocki:*





Share:  

18 komentarzy:

  1. mi sie tam taki styl srednio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde no wlasnei po niego bylismy jakas babka go wziela do domu i napisala mi smsa ze byl zamkniety na klatce jejku bo juz myslalam ze sie zaplacze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. noo a biedny taki wystraszony jest hehe az jesc nawet niechce

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww, this is lovely,
    great post !

    Henar ♥
    ... OH MY VOGUE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje!! Jasne, że bym się pokusiła, jak tylko będę miała trochę czasu to muszę się za to wziąć :))) Czekam na Twoją następną stylizacje Słońce :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm , myślałam nad " koniczyną czterolistną " Na nadgarstku lub znak " peace " ;) Mam pełno pomysłów .

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie próbowałam takiego stylu ;) ale może wart ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a tak w kit, miałam 3 miejsce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście kocham hipi! świetne zdjećia!!! A doda faktycznie wygląda obłędnie :)

    lookmoreglamorous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak najbardziej jestem za! szkoda tylko, że nasz społeczeństwo się nie zna bo ostatnio gdy założylam na głowę czarną wiązaną opaskę alla hippie od dwóch osób usłyszalam, że to stylizacja na rambo:P pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. również obserwuje ;)
    moja praca chwilowo stanęła w miejscu na 23 stronach, ponieważ miałam sesję, ale od jutra się sprężam i piszę dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny blog<3

    zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Styl hippie jest świetny ;) Jesli chodzi o Dodę- hmm, chociaż raz nie skopiowała czegoś od Gagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hippie<3

    zapraszam do mnie nowa notka :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie: http://abstrakcjaumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też , mam taką nadzieję .
    Te opaski sa świetne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne blog:D Ten styl taki hiipisowski,nie?Cool:D

    Zapraszam do sb:***

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)