wtorek, 3 maja 2011

, ,

Egzaminacyjny Glamour


Hej Kochani! Jak tam spędzacie czas wolny? Ja siedzę w domu i nawet nie mam zamiaru wystawiać nosa na dwór, bo jest zimno i mało przyjemnie, a w dodatku jestem zasmarkana i kichająca :-/

Dziś trochę klasyki, czyli zestawienie dwóch kontrastowych barw - białego i czarnego :-). W związku z tym, że zbliża się nie tylko matura, ale także zakończenie roku czy sesja egzaminacyjna, musimy pomyśleć o jakimś eleganckim stroju. Szczerze powiedziawszy bardzo lubię ciuchy w kolorze czarnym, jakbym musiała wybrać tylko jeden kolor ubrań, to byłby to czarny!

Połączenie białego i czarnego zawsze będzie modne:-). Takie zestawienie koloru nie musi oznaczać od razu sztywnego uniformu. Baw się, mieszaj ubrania w kontrastowych barwach .Żeby dodać trochę luzu takiemu zestawieniu możemy założyć np. figlarną czarną bluzkę do białych spodni :-).

Mój outfit jest typowo egzaminacyjny - biała koszula i czarna spódnica, ale żeby dodać trochę figlarności założyłam czarną muchę i rajstopy w kropeczki. Jak Wam się podoba?
  • Buty Another World 
  • Rajstopy Gatta
  • Spódnica H&M
  • Koszula
  • Mucha Reserved
A teraz zobaczmy jak się noszą gwiazdy w zestawieniu czarno - białym. Wybrałam te stylizacje, które przypadły mi do gustu.


I jak? Która podoba Wam się najbardziej ?


Share:  

15 komentarzy:

  1. rajstopy w kropki są wspaniałe .!

    pozdrawiam, zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :) Uwielbiam takie rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że zrobiło się już tak ciepło i można chodzić w tak cieniutkich rajstopkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyk i elegancja!! Bardzo podoba mi się ten zestaw, szczególnie z tą muchą :) pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pani profesor tylko okularow ci brakuje! :D slicznie wygladasz.
    a zreszty zdjec najbardziej podoba mi sie Kim chyba ( bo to kim prawda? ta w srodku na samym dole? ) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudownie wygladasz i kuszaco :D:) taka mala dziewczynko-kobietka. podoba mi sie!!! bardzo, ale to bardzo zgrabnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. NOooo to z tych 6 ona najladneij wyglada :p tzn najladneij ubrana jest :) moim zdaniuskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zestaw bardzo fajny, a jeśli chodzi o zestawy gwiazd najbardziej podoba mi się chyba trzeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam żyrafyyy <3 są boskie;D;D;D zegarek za 12 zł, na allegro, u janosika;D polecam Ci gorąco;D;D;D co do zestawu, fajny i bardzo oficjalny;D czuć trochę surowość przez kołnierzyk i brak dekoltu i tą muszkę;D ja tak super powaznie ubieram sie tylko wtedy i tylko wtedy gdy naprawde sytuacja tego wymaga;D pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wyglądasz!!! No i te rajstopy są boskie :D A dla mnie zdecydowanie wygrywa Eva ze swoją biało czarną stylizacją :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Koszula jest świetna!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny bloog .♥


    Obserwuje i zapraszam . < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo bym chciała żeby to jakoś poszło jak już zacznę, oby! ;)
    wzajemnie, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz wszystko jest super tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz wszystko jest super

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)