czwartek, 5 maja 2011

, ,

Crazy Style


  • Buty Another World
  • Rajstopy Gatta
  • Spódnica AfroStyl
  • Gorset H&M
  • Opaska H&M



Hej Kochani! Co tam słuchać? U mnie pogoda nie nastraja do działania, leżę cały dzień pod kocykiem i uczę się do egzaminu. Nawet nie mam siły myśleć co zrobić do jedzenia, dlatego postawiłam na ekspresowe danie ze szpinakiem, przepis już znacie - http://hendifly.blogspot.com/2011/04/ekspresowe-danie-ze-szpinakiem.html

Żeby trochę Was rozchmurzyć popatrzmy na kolorowe stroje, pełne szaleństwa. A Wy macie w swojej szafie jakieś szalone elementy? W mojej trochę by się znalazło, na ogół takie rzeczy kupuję pod wpływem impulsu, zakładam raz i nie wiem co z nim dalej:-). Liczę na to, że kiedyś się przydadzą. 


Czasem trzeba sobie pozwolić na trochę szaleństwa w swoich stylizacjach! Najlepsza w zaskakiwaniu jest Lady Gaga, ale naszym gwiazdom też niczego nie brakuje :-)


Share:  

10 komentarzy:

  1. Jak to ładnie wygląda.... :)
    Jesteś bardzo zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  2. skad ja to znam :p bo przeciez kiedys sie jeszcze przydadza C'ie?? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. he bardzo fajnie wyszlo! swietnie jest!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódniczka ! ; )

    Obserwuje i zapraszam . < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fotki :) spódniczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć . Wiem , że nie lezy w mojje naturze spamować komuś , ale to jest mój pierwszy raz za co cię przepraszam , mam nadzieje , że mnie wysłuchasz i pomożesz za to będe cie obserwować , często komentować i dodam na blogollu . Chodzi o to , że biore udział w konkursie . Chciałabym abyś weszła na ten link :
    http://night-like-this.blogspot.com/
    Napisała jakiś komentarz , zaczeła obserwować a na końcu , że poleciłam ci tą stronę . Np . Tą strone poleciła mi : www.ambitiouslyxcrazy01972.blogspot.com

    Będe ci bardzo wdzięczna tylko daj mi znać że się zgadzasz to spełnie warunki które ci podałam . ; ) ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje .;* jak będziesz potrzebowała takiej pomocy to pisz .!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki!
    Pierwsze zdjęcie jest genialne :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo . Do blogrolla już dodałam ! ; )

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)