wtorek, 17 maja 2011

,

Crack Polish


Witam! Nie miałam czasu żeby tu zaglądać z powodu zaliczeń. Od teraz to się zmieni, co prawda jeszcze trochę przede mną, ale ważne jest to, że jest już luźniej. Dziś padam po prostu na twarz, spałam trzy godziny, ale mimo tego zmęczenia jakoś funkcjonuję:D.


Już Wam kiedyś wspominałam o pękających lakierach:-) i dziś w ramach poprawy humoru zakupiłam sobie taki:-). 

Wybrałam lakier firmy Inglot w kolorze czarnym. Oprócz czarnego są jeszcze inne odcienie np. czerwony czy żółty. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona efektem, jest rzeczywiście taki jak to pokazują zdjęcia gazet. Spodziewałam się czegoś gorszego, ale jest na prawdę super:-)! Myślę, że bardzo długo będę go używać...aż mi się nie znudzi, a to nie nastąpi prędko!

Potrzebujemy: dowolny lakier do paznokci, lakier pękający i przeźroczysty. 
Najpierw malujemy paznokcie kolorem, ja wybrałam lakier różowy z H&M. Nie polecam go, bo bardzo ciężko się nakłada, jakoś się tak roluje, nie wiem czy natrafiłam na jakiś stary czy po prostu takie są. Lakiery z H&M kosztują ok 15 zł, ale chyba nie są warte tej ceny. Czekamy aż paznokcie wyschnął i nakładamy lakier pękający, czekamy 3 sekundy i efekt gotowy! Następnie pokrywamy paznokcie warstwą przeźroczystego lakieru, ja akurat nie miałam i użyłam odżywki z Avonu. Efekty poniżej:

Ceny lakierów pękających: Inglot 28 zł, IsaDora 30 zł (dostępne w Super - Pharm) Debby ok. 15 zł,

Oprócz takiego pękającego efektu, podobają mi się również złote czy też metaliczne paznokcie. Swego czasu takie paznokcie mogliśmy zaobserwować u gwiazd, ale jakoś ta moda do Nas nie przyszła, a szkoda.
Taki efekt możemy uzyskać dzięki specjalnym "plasterkom", które się podgrzewa i nakłada na paznokcie. Tak zwane Minx Nails lub Blinx Nails. Jakby ktoś z Was wiedział, gdzie takie coś dostać u Nas to napiszcie bo może o czymś nie wiem. Pod tym linkiem możecie zobaczyć jakie wzory są dostępne http://www.minxnails.com/products_minxnails_minxbypatterntheme_metallic.aspx

Jeszcze tylko taka jedna kwestia dotycząca pielęgnacji paznokci - warto je nawilżać oliwką, szczególnie skórki:-). Ja używam do tego oliwki NeoNail  ok. 10 zł możecie ją nabyć w tym sklepie internetowym http://sklep.neonail.pl/ lub po prostu zamówić z Avonu nawilżającą odżywkę z witaminą C do skórek i paznokci za 10,90 zł - cena promocyjna w obecnym katalogu.


Share:  

16 komentarzy:

  1. efekt powalajacy =)
    chyba zaczyna mi się podobać ten pękający lakier chociaż jeszcze miesiąc temu miałam inne zdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. te metaliczne strasnzie mi si epodobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wogole malo chodze w obcasch i mam podobne fioletowe skorzane z carna podeszfa i sa mega wygodne jak na szpilki i wierze w to tzn mam taka nadzieje ze te tez beda wygodne heh

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o pękających, ale o plasterkach jeszcze nie. Efekt piorunujący, dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PAZNOKCIE REWELKA LAKIER TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  6. PAZNOKCIE SUPER LAKIER TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają Twoje paznokcie :)
    Podobają mi się też te złote :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tylko jutro angielski i z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te paznokcie :) Muszę kupić sobie jakiś lakier :p
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ! ale to super wygląda ! musze sobie takie zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, lubię takie kolory jak np. złoty, bardzo ładnie to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetnie to wygląda! I tak nie wiele potrzeba. Muszę taki mieć<3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie tutaj! :**

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne paznokcie!Zawsze podziwiam umiejętność fantazyjnego zdobienia:D


    Dziękuję bardzo za komentarz,niezmiernie miło mi !:)


    Pozdrawiam
    Mademoisellle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  15. Ła te plasterki to szał genialnie wyglądają :) Ojej to powodzenia na kolejnych zaliczeniach i nie dziękuj :D A cracki świetne :D

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)