środa, 18 maja 2011

Bruschetta


Dziś wypoczywam cały dzień. Regeneruję siły, żeby od jutra działać ze zdwojoną siłą:D. Robiąc przerwę w leniuchowaniu zrobiłam sobie małą przekąskę - bruschettę. Poniżej podaję Wam przepis. Jest bardzo prosty i pyszny:-).

Składniki:
  • bagietka,
  • kulka sera mozzarella,
  • pomidor,
  • przyprawy: sól, pieprz i suszona bazylia
Wykonanie:

Pomidora sparzamy gorącą wodą, obieramy ze skóry i kroimy w kostkę. Mozzarellę odsączamy z wody i również kroimy na niewielkie kawałki. Mieszamy składniki w miseczce, dodajemy bazylię i przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Bagietkę kroimy w talarki lub większe kawałki. Nakładamy na to naszą mieszankę i wstawiamy do piekarnika dosłownie na chwilkę, żeby ser się rozpuścił.

Czasami niektórzy dodają oliwę, czego nie znoszę bo bruschetta robi się taka cięższa:-).


Miłego:*

Zapraszam Was na mój Fan Page - będzie mi miło jak po lewej stronie na blogu klikniecie "lubię to" lub odwiedzicie mój profil i tam klikniecie;-) http://www.facebook.com/pages/hendiflyblogspotcom/123935547681753?sk=wall

 
Share:  

3 komentarze:

  1. hahah :* no ba ja ogolnie to jestem zadziora :p
    smaka mi narobilas zjadla bym cos takiego ale jeszcze z jakims dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze takie proste a wygląda naprawdę smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :D Ja tu o wacie cukrowej a Ty mi tu takie pyszności solisz :P Głooooodna się zrobiłam :))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)