poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Sandałki i nie tylko...

Dziś o moim ulubionym temacie, a mianowicie o butach! Tym razem pod nóż wzięłam sandałki. Napotkałam również buty z gumy, które widać powyżej. Buty z plastiku nawiązują, a raczej przypominają lata 60. Muszę się przyznać, że nie miałam okazji mieć takich butów na nogach. Jak tylko zobaczę je w sklepie, to będę musiała koniecznie przymierzyć :-). Jest to dla mnie dość dziwne, ponieważ nie wyobrażam sobie chodzić w czymś takim. Biedne stopy... wysoka temperatura może powodować odparzenia. Może któraś z Was ma jakieś doświadczenia? Pamiętam jak byłam młodsza, to dziewczyny chodziły w takich plastikowych, gumowych, a w dodatku przezroczystych z brokatem butach ;-). Były właśnie w różnych odcieniach - różu, zieleni, żółci, ale wszystkie przezroczyste! Wtedy marzyły mi się takie, ale Mama uważała, że szkoda nóg - pewnie miała rację ;-).



Jak już wcześniej wspominałam, najmodniejsze buty, to oczywiście koturny, ale nie tylko! Dużo butów ma teraz akcent materiałowy, także dostępne są takie z wiązaniami na kostce. Niektóre buty mają podeszwę drewnianą lub tylko taką przypominającą drewno albo korkową. Powyżej możecie zobaczyć koturny, które wpadły mi w oko. Myślę, że to fajna alternatywa dla osób lubiący szpilki. Latem, szczególnie jak jest bardzo gorąco to nie da się wytrzymać w butach na wysokich obcasach - nogi puchną i się strasznie męczą. W tym wypadku koturny byłyby bardziej wskazane. Ja osobiście porzucam szpilki na lato, no chyba, że okazja tego wymaga :-). Preferuję natomiast płaskie buty, sandałki, klapki i japonki. Są wygodne i nogi się w nich nie męczą.  


Możemy również przebierać do woli w sandałkach na obcasie. Mamy dostępne lakierowane, z motywem materiału, satyny czy klasyczne ze skóry.


Share:  

6 komentarzy:

  1. odkladam na koturny z deezeeeeeeeeee... kocham buty :D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam strasznego fioła na punkcie butów. Kocham je całym sercem, ale chyba nie aż tak bardzo, żeby kupić te z gumy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe te buciki! muszę sobie jakieś kupić, ale jak zawsze mam dylemat jakie! Zapraszam do mnie www.love-fashion-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://allegro.pl/listing.php/search?string=gumowe+buty&category=0&us_id=7318849&order=t

    tutaj te z mojego bloga

    i znalazlam wreszcie wiecej takich tu wszystkie akucje z takimi:

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=meliski&category=0&sg=0&order=t

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)