środa, 27 kwietnia 2011

Rocky Road Crunch Bars - czas to uczcić!


Hej Kochani jak tam po Świętach? Ja właśnie dziś wróciłam do codziennych obowiązków - niestety:-). W związku z tym, że zakończył się post, a wraz z nim moje postanowienie wielkopostne dotyczące niejedzenia słodyczy. Postanowiłam to uczcić w jakiś wyjątkowy sposób, jakąś bombą kaloryczną i padło na rocky road crunch bars:-), które wprost uwielbiam!

Składniki:
  • 125 g masła,
  • 300 g gorzkiej czekolady,
  •  3 x 15 ml golden syrup,
  • 200 g biszkoptów,
  • 100 g pianek,
  • cukier puder,
 Golden Syrup znalazłam w sklepie Marks and Spencer, kosztuje ok. 10 zł 




Piankę kroimy na malutkie kawałeczki, biszkopty traktujemy w ten sam sposób.




 Na małym ogniu rozpuszczamy czekolady wraz z masłem. Gdy wszystko zamienni się w lejący płyn, ściągamy z gazu i dodajemy Nasz "złoty" syrop:-)



Po chwili dodajemy pianki wraz z biszkoptami i energicznie mieszamy. Całą miksturę wylewamy do płaskiego szklanego naczynia. Czekamy aż wystygnie i wkładany na 8 - 12 godzin do zamrażalnika. Po wyciągnięciu z zamrażalnika posypujemy cukrem pudrem i kroimy na małe kwadraciki. Przyznaję, że do krojenia przydaje się męska ręka:-). 


Każdy kto spróbuje taki smakołyk, od razu chce przepis! Zachęcam do spróbowania!



Share:  

6 komentarzy:

  1. Świetny przepis i jaki prosty w wykonaniu - musze sprobowac bo wyglada smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym tylko lubila i umiala piec :(

    OdpowiedzUsuń
  3. to zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podam przepis ciotce i tez bd mogla się rozkoszowac smakiem tego ciasta, bo wygląda przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smakowicie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje!:)
    o kurcze caly dzien mam taka ochote na slodkie a tu bum i teraz to ja już nie wytrzymam jak widze te zdjęcia :( :*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)