wtorek, 12 kwietnia 2011

,

Outfit



Zdecydowałam się na wrzucenie parę zdjęć własnej stylizacji, a co :-)!  Dziś jestem w bardzo dobrym humorze, więc mogę sobie na to pozwolić. Pomimo tego, że ostatnio mam bardzo mało czasu dla siebie. Miałam trochę pracowity dzień, ale właśnie dzięki temu jestem zadowolona z siebie! Mam nadzieję, że ten stan utrzyma się przez dłuższy okres. Dodatkowo konfiguracja planet mi niezmiernie służy, co odczuwam! A Wam jak minął, a raczej jeszcze mija wtorek?




Elementami mojego stroju są:
  • Bluzka H&M 
  • Spodnie Zara
  • Buty Zara
  • Torebka Aldo
O biżuterii nie będę pisać, bo jest tak delikatna, że prawie niezauważalna :-)

Share:  

15 komentarzy:

  1. torebka, spodnie ;-) wygladasz przeslicznie - ah!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie świetne, szukałam takich długo :) Pozdrawiam, a u mnie nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty piękne! O ile się nie myle to chyba koturny nie? Kocham koturny ;D I Ty też oczywiście piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Honoratko spodnie świetne czy można je jeszcze dostać w Zarze na taki właśnie fason i kolor poluje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty to platformy :-), ale koturny też by pasowały! Jeżeli chodzi o spodnie, to kupiłam je jakieś dwa lata temu. Teraz żałuje, że nie wzięłam dwóch par! Spodnie są świetne, bo dopasowują się do sylwetki - uwielbiam je! Chciałam jeszcze ostrzec:-), żeby uważać na ciuchy z Zary, bo bardzo straciły na jakość i spodnie mogą farbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się tak koszula, zwykła prosta a jednak fajna! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się torebka którą masz! ogólnie wszystko ładnie ze sobą wygląda! dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :)
    Bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki masz świetne ;***

    zapraszam do mnie :)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/
    jeśli spodoba ci się mój blog możesz dodać go do obserowanych ;) .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytanie odnośnie lakieru na moim blogu > niestety nie wiem jaka to firma,bo zdjęcie nie jest moje ;) .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)