sobota, 30 kwietnia 2011

, ,

Nude


 Hej Kochani! Jakie plany na majówkę? U mnie planów nie ma tzn. są ale nic, co jest związane z relaksem:-). Jakiś czas temu udało mi się wygrać w konkursie organizowanym przez Stylowe Butki i dostałam zniżkę  - 25 % na dowolną parę butów. Pamiętacie moje buty z Aldo, które okazały się za małe? Udało mi się znaleźć w tym sklepie podobne, w kolorze nude i je zamówiłam, wczoraj mi przyszły. Rzadko mi się zdarza zamawiać buty przez internet, ale przyznaję, że jestem zadowolona. Rozmiar jest dobry, są nawet dobrze wykończone jak na tą cenę.



  • Czarna spódnica H&M
  • Bluzka (a raczej sukienka;-)) River Island
  • Buty Stylowe Butki
  • Torba Mizensa
  • Pasek, kolczyki perełki, bransoletki z kamyczkami
Buciki prezentują się tak jak na zdjęciu poniżej. W rzeczywistości wyglądają znacznie lepiej. Dostępne są jeszcze w kolorze czarnym i czerwonym




Share:  

8 komentarzy:

  1. Buty są kosa.Jednym słowem zajebi.....:))

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ja tam nei umiem chodzic na ocasach tzn mam moze 3 pary takie co moge w nich biegac atak to pochodze chwile i z torebki klapki wyciagam albo najczesciej to stoja w kartonie od kupna heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. mis ie zawsze wydaje ze wygladam jak debil hehe za to wszystko kocham moje airmaxy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są rzeczywiście zjawiskowe!! Ja cię cały czas zabieram za zakup jakiś szpilek w kolorze nude ;)) Bardzo fajne połączenie z tymi karmelowymi dodatkami - no i bluzka jest przepiękna.
    Dziękuję za odwiedziny Kochana i zawsze zapraszam ponownie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są genialne!
    Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa zdjecia sa piekne. Masz naprawde super styl :*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)