poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Mój sposób na ładne paznokcie

Mój sposób na piękne paznokcie :-)
Poszukiwałam wiele sposobów na to żeby mieć długie i zdrowo wyglądające paznokcie. Odkąd pamiętam moje paznokcie były bardzo delikatne jak papierek, przez co często się łamały. Byłam skazana na krótko obcięte paznokcie. Nie pomagało łykanie żadnych witamin czy specyfików. Od jakiegoś czasu znalazłam genialny sposób na piękne i długie paznokcie. 

Tym sposobem jest olejek rycynowy. Kupuję go w aptece za niecałe 3 zł. Olejek nalewam na łyżeczkę i podgrzewam na gazie, wlewam do miseczki. Dwa razy w tygodniu po 10 minut  moczę w tym paznokcie. Naprawdę działa, bo dzięki temu w końcu mam długie paznokcie, tak długie!






Olejek rycynowy nadaje się również do impregnowania skórzanych butów czy torebek. Będąc dziś u kosmetyczki dowiedziałam się o kolejnym zastosowaniu tego specyfiku. Jeśli, któraś z Was ma krótkie i łamliwe rzęsy, to może nakładać olejek na nie. Moczymy patyczek w olejku i smarujemy nim rzęsy. Dzięki temu, że w olejku jest witamina A i E to rzęsy stają się grubsze i nie są przesuszone.

Share:  

9 komentarzy:

  1. motylek :*:*:*4 kwietnia 2011 22:24

    Dajesz gwarancje na tą metodę ?:) Ponieważ, mam fajną płytkę i kształt paznokcia strasznie o nie dbam jednak zapuszczając do pewnego momentu jest ok a później zaczynają się rozdwajać i łamać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, że ze wszystkiego, co do tej poryw wypróbowałam, moczenie paznokci w olejku jest najlepsze. Każdy paznokieć jest inny, ale mi to bardzo służy. Stosuję to już od ok. 4 miesięcy i teraz mogę pochwalić się ładnymi paznokciami!

    OdpowiedzUsuń
  3. motylek :*:*:*4 kwietnia 2011 22:31

    w takim razie spróbuje zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie, warto spróbować, może akurat Tobie też podpasuje. Moczenie paznokci w ciepłym olejku jest naprawdę przyjemne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę piękne paznokcie, tylko pozazdrościć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez używam olejku :)
    swietny blog!
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)