czwartek, 24 marca 2011

Rings

Rings

Rings przez honoratka87 na Polyvore.com

Oprócz tworzenia własnych bransoletek, możemy również stworzyć własny zestaw pierścionków i nosić je na jednym palcu. Pierścionki są cienkie, więc spokojnie można nałożyć kilka :-). Takiego rodzaju pierścionki dostępne są w sklepie Yes. Można je zamówić przez internet, wysyłka jest darmowa - http://www.yes.pl. Ceny też są przystępne, pierścionki kosztują od 49 zł, 59zł, do 79 zł.

Jak je zobaczyłam to od razu się zakochałam:-) i oczywiście musiałam takie mieć. Sprezentował mi je mój chłopak :-). Wybrałam sobie takie dwa.
Wydaje mi się, że taką optymalną ilością, żeby był efekt to proponuje 2 - 3 pierścionki. Ja planuje dokupić sobie jeszcze trzeci:-)


A teraz tak jak obiecywałam - zamieszczam zdjęcia bransoletek stworzonych przeze mnie. Mam nadzieję, że będą Wam się podobać.



Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)